Broodhoofden in Den Helder

Ik heb zojuist dit broodhoofd gemaakt. Er zitten de volgende zaken in:
Zonnebloempitten, dennenappel, steentjes, mos, rozenbottels, en bramensap.
Het ding ligt nu een aantal minuten buiten. Er komen voornamelijk veel insecten op af .
Zoals een vlieg (zie onderstaande foto). 










Na anderhalve dag heb ik dit broodhoofd kwam ik het broodhoofd weer tegen. Het is veranderd in een open buffet voor de naaktslakken.
Zie hier de documentatie:




Ik heb hier (in Den Helder) nog een hoofd gemaakt, met diverse dingetjes uit de zee plus vogelzaad.
Vervolgens heb ik het brood in de vijver gegooid. Er zitten hier meerkoetjes en vissen.
Het brood is al een ernstig stuk weg gedobberd, ik kan niet zien of er van gegeten wordt, maar ik ga er wel van uit. Hier een video van de ter water lating: